Thursday, August 30, 2012

Notis Maaf

Tarikh: 18 Jun 2012
Masa: makan malam kot
Tempat: kat rumah je
Tema: Terharu
Pelakon2: paksu dan anak sedaranya

Notis Maaf
Pernah tengok surat macam ni di tampal kat pintu bilik anda? Haha x pernah kan. Ni la surat mohon maaf dari anak sedara yang dah wat salah dengan paksunya. Hehe. Dia ajak makan tapi paksu dia merajuk n tak nak makan sekali, jadi dia mohon maaf dengan menampal notis maaf ni di pintu bilik paksunya. Sesekali tengok gambar ni rasa sedih dan kesian la plak kat dia, tapi dia patut dapat layanan macam 2 sebab selalu tak dengar cakap orang tua.

*kepada sesiapa yang membuat salah dengan orang yg lebih tua darinya haruslah memohon maaf. (@_@)

5 Syawal

Tarikh: 5 Syawal 1433H @ 23/08/2012
Masa: Sepanjang hari
Tempat: Rumah dan Pasar Malam
Tema: Raya, Raya
Pelakon2: Ntah la, ramai jugak termasuk my uncle yg datang tido waktu raya ke2 2.

Pagi yang indah 2, biasa la. Lepas 2 sambung tido. tak banyak sangat aktiviti yang berjalan.
Cuma petang je pegi pasar malam seawal pukul 5pm sebab dah lapar and nak tengok ramai tak orang datang berniaga. Pastu masa 2 ada putu mayam je. beli jugak la 3 bungkus, nak beli murtabak tapi sampai RM3.50 sebijik walaupun berbaloi makannya tapi tetap mahal.hehe

Ni la putu mayam hijau or pandan yang dijual kat pasar malam tempat ak

Beli putu mayam 2 sebenarnya for my dad tuk makan petang. Tapi disebabkan ada my uncle datang rumah petang 2 dgn menantu dia, jamu la jugak putu 2. Tapi it still enough for my dad.hehe

Nothing interesting to tell in raya ke-5.

Pic from Google

Wednesday, August 29, 2012

Kad Raya 1433H

Tarikh: 20/8/12
Masa: N/A
Tempat: Not Important
Tema: Cinta & Kad Raya
Pelakon: Me, Princess N Kad Raya

Tak sangka betul tahun ni dapat jugak kad raya walaupun xde pun kawan2 nak bagi. Tahun lepas 1432H ak dapat jugak bagi kad raya kat kenalan rapat, dan berharap dapat balasan tapi harapanku hampa (-_-).

Tapi hampa sekejap je, sampai hari raya ke-2 lepas jumpa Princess dia bagi kad raya yang specially made for me. Hand made tau, cantik plak 2 n tebal. Lupa la plak nak amik gambar. Nanti try cari kat pakcik Google kot2 ada persamaan ke. susah la nk cari kat pakcik Google kalau x tau nama dia.

Tapi macam buku kanak2 tu, bila kita buka buku tu, akan timbul pagar, istana n yg seangkatan denganya.Tgok la nanti kot2 ada gambar. Masuk semalam dah dekat 15x ak baca kad raya 2.

Yeay, gambar dah ada..

Ni la muka depan kad raya 2. Cantik..
Ni muka surat pertama. Bunga 2. Macam mana la dia boleh wat bunga ni ye..
Ni la muka surat kedua. Ni maksudnya dalam hati ada taman.
Ni muka surat ketiga. Ni ketupat ape ntah la..macam ketupat sambung je..
Ni last page, I'm amazed how can she make this heart. Hati ni menunjukkan hatinya yg sedang bercahaya sebab Me hadir dalam hidupnya. So sweet.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...