Wednesday, October 8, 2008

NI LA CERITA CINTA....

Apa khabar semua???
Dah lama saya x mnulis kat blog ni..
Maklumla, sibuk kan..
Kali ni saya nak citer pasal kisah sendiri agaknya kot...
Pada zaman dahulu..saya ni pernah mencintai seseorang wanita bernama ............
Mana boleh bagitahu..sy letak ct la..
Belum sampai setahun,kami dah break...
Masa 2 saya nak amik exam akhir untk thn tu..
Biase la kan masa tu still tak matang...
Semuanya nak..
Skarang alhamdulillah..
Walapun saya still tak boleh mlupakan dirinya, tapi apakan daya???masa tak blh di ubah..
Ada ke patut lepas saya putus tu, ramai plak wanita2 yang sy jumpa muka sebijik mcm dia.
Jumpa dlm bas la, kt tmpt pengajian saya la, dan kt tmpat lain yg sy dh lupa..hehehehehe
waktu raya kedua or ketiga malam si dia pon hntar mesej kata jgn ganggu dia lagi.saya pon x phm and nk tnya knpa...tapi x brani nk tpon sebab wktu mlm, pastu rmai adk bradik plak tu kat rumah..
so sy ptus dlm keadaan bermesej jer..tp sma gak msa couple dlu...
mesej punya mesej, pakwe baru dia pun mesej sy..
blh plak sy bermesej dgn pakwe baru dia tu, siap blh x mrh lg..
si ct ni kta yg nk ptus sebab dia perlukan perhatian yg lebih sebab dia plih seorng lelaki yang blh
bwk dia berjalan selalu, membeli belah selalu bwak makn2..
sy duk jauh, mana blh wat cmtu...
penah jumpa dia 2 kali jer, kali ketiga tak sempat...
org meminta sy pon memberi dengan sungguh berat hati...
sape yang boleh bayangkan perasaan pada masa itu...
besoknya semua family perasan yg sy ni sedang bermuram..
spe agaknya yg first tgur sy dlu,,,,spe lagi AYAH la.. dia yg phm sy...
masa tu plak lagu hapus aku oleh neiji..memang layan la beb..
sampai skarang hafal lagi

tuliskan kesedihan, semua tak bisa kau ucapkan
dan kita kan bicara tentang jiwaku...
buang semua puisi antara kita berdua.
kau bunuh dia sesuatu yg ku sebut itu cinta.
Yakinkan aku tuhan, dia bukan milikku.
Biarkan waktu, Waktu hapus aku
Sadarkan aku tuhan, dia bukan milikkku.
Biarkan waktu, waktu hapus aku.


Nanti sy citer plak mcn mna kami berdua nlh blh bercinta...

1 comment:

dain said...

urm nice stry..ble nk smbg lg???fes time bce dh sonok..
smbg r cpt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...