Friday, August 3, 2012

Me, Princess & Princess's Mom

Tarikh: 2/8/2012
Masa: Around 1.45-2.30pm
Tempat: Masjid Putra, Putrajaya dan sekitar
Tema: Cinta & Kasih Sayang
Pelakon-pelakon: Me, Princess & Princess's Mom

Di suatu tengahari yang agak tidak panas, Me sampai ke Masjid Putra, Putrajaya untuk bersembahyang Zohor dalam pukul 1.45pm. Selesai solat, mesej Princess bertanya mereka berdua ada di mana, rupanya mereka sudahpun berada di hadapan pintu masuk utama Masjid. Me dengan berdebar-debar berjumpa dengan Princess's Mom.
Setelah bertemu dengannya, mulut ni seolah-olah lancar je bercakap. Alhamdulillah. Selesai bertanya itu dan ini dan menjawab beberapa soalan. Princess's Mom memberi 'green light' "20 minit je tau". It ok to me even 20 minutes.
Me & Princess pun menuju ke kereta Princess untuk memindahkan biskut raya yang dihantar untuk dijual di kawasan Putrajaya. So sempat la Me & Princess berpusing 1 pusingan kat Bulatan Putra 2. Selesai memunggahkan barang ke kereta Me. Alhamdulillah dapat parking kereta Princess yang dekat dengan kereta Me. So banyak la Me dapat hadiah dari Princess ni. Tima Kasih ya untuk hadiah2 yang diberi ye. I will appreciate it.
Gambar sekadar hiasan
Couple Heart & Arrow Metal Magnetic Keychain & Keyring
Gambar sekadar hiasan

Me just risaukan Princess's Mom yang janji 20 minit je..haha. Jadi Me pun tak suka la Princess's Mom tunggu lama2. Setelah 20 minit or kurang la Me, Princess & Princess's Mom pun bertemu kembali di hadapan Masjid dan bersembang sedikit mengenai jalan & lain2.
Setelah selesai semuanya. Me pun mengajak Princess & Princess's Mom mengekori Me untuk ke PLUS. Setelah semuanya selesai, Me pun mengucapkan selamat jalan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...