Wednesday, September 5, 2012

Obsesi Kucing

Tarikh : 4/9/12
Masa : 10-10.30 pm kot
Tempat : TV9
Tema: Obses terhadap sesuatu
Pelakon2: Pencinta Kucing yg sgt obses dengan kucing

Obsesi di TV9
Rancangan Obsesi ini bermula pada 31 Julai 2012 pada jam 10.00 malam hanya di TV9. Hehe terpromote lebih plak. Padahal rancangan ni baru je ak tgk semalam tu pun dah pukul 10.10 mlm baru bukak tv9. Bukak je termuncul la cerita seorang wanita 28 tahun yg ak x ingat nama dia n dia tu obses sangat pada kucing.

Bermula la cerita si pencinta kucing ni dengan menunjukkan kucing jenis ape tah yg dipanggil Prince Silver kot klu x salah, kalau salah sori ye..hehe.

So kucing 2 dipakaikan dengan baju dan topi yg agak cantik, dan pemilik kucing tersebut pun pakai baju tompok2 hitam putih macam kucing bertompok.

Kucing2 nya ditempatkan di tempat yg berbeza-beza. Ada tempat kucing yg dipanggil outdoor, so outdoor ni mcm tempat bermain si kucing2 dan tempat bagi kucing yg baru jumpa or dikutip dan masih tidak selesa dengan persekitaran baru. Jadi di situ la kucing2 itu ditempatkan.

So ada tempat kucing lain yg dipanggil semi aircond, maksudnya ada aircond dan kipas. Aircond tu di setkan bagi mengelakkan kucing2 tak beku.hehe. Maksudnya bilik tu nanti tidaklah begitu sejuk sampai menyebabkan ketidakselesaan kucing2 tersebut.

Ada lagi bilik yg fully aircond yang menempatkan kucing yg dipanggil prince dan princess room. Ada beberapa ruang tuk kucing tinggal dalamnya. memang banyak duit yg dibelanjakan oleh beliau, dikatakan RM5000 sebulan untuk perbelanjaan kucing2nya. Hampir 50 ekor kucing ada dalam kawasan rumahnya..

Dia memang seorang yg sgt obses dengan kucing dan sangat mencintai kucing dia.

Nama pemilik kucing ialah Farah Anwar (sumber dari Little kelip-kelip)

Picture from Google



2 comments:

Bila Hati Berbicara said...

i pun ada tgk rancangan obsesi tu...tp gile kan owner kucing tu...mmg pyayang betol laa....but part yg paling best tgk prince dia tido...so cute..btw name owner tu farah anwar....kalu dia ada blog lg best..leg tgk mcm2 kucing...:)

apit said...

haha..i lupe la nama dia, nanti edit balik..hehe..btw thank ya baca blog ni, x sangka jugak Little kelip-kelip baca my blog yg x sberapa ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...