Wednesday, May 16, 2012

Selamat Hari Guru


Selamat Hari Guru Di ucapkan kepada guru-guru yang pernah mengajar diri ini.

Selamat Hari Guru Kepada Ustazah dan Ustaz yang pernah mengajar saya di PASTI As-Syakirin, Sungai Tinggi, Trong

Selamat Hari Guru Kepada Guru-guru yang pernah mengajar saya di Sekolah Rendah Sungai Tinggi (SKST)

Selamat Hari Guru Kepada Ustaz dan Ustazah yang pernah mengajar saya di Sekolah Agama Rakyat Nurul Hidayah
 
Selamat Hari Guru Kepada Guru-guru yang pernah mengajar saya di Sekolah Menengah Dr. Burhanuddin (SMDB)

Selamat Hari Guru Kepada Guru-guru yang pernah mengajar saya di Sekolah Menengah Kebangsaan Tat Beng (SMKTB)

Selamat Hari Guru Kepada Guru-guru yang pernah mengajar di kelas serta Ustaz dan Ustazah di Masjid Kolej Matrikulasi Perak (KMPk)

Selamat Hari Guru Kepada Guru-guru Universiti Malaysia Terengganu (UMT)

Selamat Hari Guru Kepada Guru-guru yang telah mengajar saya secara lansung atau tak langsung.
Kepada Guru-guru saya yang telah meninggal dunia, saya doakan semoga mereka sentiasa dicucuri rahmat.
Kepada rakan-rakan yang telah menjadi guru ataupun bakal menjadi guru, Selamat Hari Guru.

Gambar: credit to Google

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...