Monday, November 5, 2012

Doa (~, _~,)

Tarikh :03/11/12
Masa :Malam hampir tengah malam
Tempat : Di Kamar
Tema : Doa (~, _~,)
Pelakon2 :  n/a


Ya Allah,
Inikah ujian yg harus aku tanggung untuk perjalanan menuju yg halal..
Aku sangat sakit berada dalam situasi ini Ya Allah..
Aku mohon ampun atas segala kesalahan yg telah ku lakukan kepadaMu..
Aku tak berdaya untuk berada dalam keadaan ini Ya Allah..
Aku hanya mampu berdoa supaya Kau mudahkanlah penghalalan aku dgn dia, semoga kami dapat bersama sehingga akhir hayat sebagai suami isteri..
Aku selalu pasrah tanpa redha..patutkah aku begitu???
Aku pun tidak pasti..
Ya Allah,
Kau berilah kekuatan hati kepadaku untuk harungi situasi ini..
Kau berilah kekuatan akal kepadaku untuk selalu berfikir waras..
Kau berilah kesihatan yg baik kepada dia dan keluarganya..
Kau mudahkanlah urusannya sehari-sehari Ya Allah..
Ampunkan aku Ya Allah jika ini balasan untuk dosa2 yg pernah ku lakukan..

Ya Allah usah bebankan kami dengan bebanan yg berat, seperti yg pernah kau berikan kepada umat yg terdahulu dari kami,
Ya Allah usah pikulkan kami yg tidak kami terdaya, maafkan salah kesilapan ampunkanlah dosa2..Rahmatilah kami..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...